RASTLÖSA PYSSELFINGRAR

Alla inlägg under oktober 2013

Av Pyssel Mala - 28 oktober 2013 17:17

Quillad hund och agilityhinder, efter eget påhitt. Del av tunnel samt gungan och däckhindret.

     

Vilken bana!!! 

Av Pyssel Mala - 21 oktober 2013 12:48

Här kommer bilder på förra vinterns projekt. Filten är virkad efter mönster från Järbo garn.


   

Av Pyssel Mala - 20 oktober 2013 20:08

    Efter att jag virkat mina vantar, lyckades stora tjejen hemma se ett par virkade tofflor som hon ville ha. Så här blev de: 

Mönster från drops design


Av Pyssel Mala - 15 oktober 2013 19:06

Skönt att jag hann färdigt med mina vantar innan kyla kom. Mycket praktiska att ha när man är ute och går med hunden och ska öppna bajspåsar eller plocka fram hundgodis. 

Har utgått från mönster från stop design, men fickan som man kan stoppa fingrarna i har jag lagt till själv. 

 

Av Pyssel Mala - 14 oktober 2013 10:56

Efter att jag i våras hade lite svårt att bestämma mig för sommarens virkprojekt så fick det bli att prova på att göra ett par shorts eftersom jag behövde ett par i garderoben. Jag hade dock inte räknat med att de inte skulle bli klara förrän till hösten(kan ju bero på den fina sommaren vi hade). Så här blev de i alla fall. Virkade till största delen från mönster från DROP DESIGN.

    

Tur att det blir sommar nästa år igen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Pillriga och rastlösa fingrar, som bara kan stillas genom pyssel. Här hoppas jag kunna inspirera med de alster som uppstår när jag har svårt att hålla fingrarna i styr. Blanande verka av quilling, scrapbooking, virkning och annat som mina fingrar sysselsä

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards